Компетентнісно-діяльнісний підхід

Компетентнісний підхід - це спрямованість навчально-виховного процесу на формування таких компетентностей учнів, як: ключова, загальнопредметна і предметна.
Із урахуванням психолого- педагогічних особливостей учнів виокремлюємо чотири рівні сформованості ключових компетентностей:
 - перший - у початковій школі 
 -другий - у 5-7 класах 
-третій - у 8-9 класах 
-четвертий - у старшій школі
Діяльнісний підхід спрямований на розвиток у школярів умінь і навичок, застосування здобутих знань на практиці.
 Компетентнісно-діяльнісний підхід передбачає, що в центрі навчання знаходиться учень як особистість.
Навчальне «співробітництво» представляємо за схемою взаємодій:
 • учитель - учень - учні 
• учень - учень у парах, трійках, малих групах 
• загальногрупова взаємодія учнів класу 
• учитель - учительський колектив

Метод проектів ґрунтується на принципах дидактики:
- визначає діяльність учителя та пізнавальну діяльність учнів; 
- є системою вимог до визначення змісту, форм і методів навчання; 
- є системою основних положень, на які опирається теорія і практика навчання; 
- визначають цілеспрямованість навчального процесу і діяльність учителя.
 Учитель у рамках проектної діяльності є розробником і координатором
Отже, компетентнісний підхід, ключові компетентності мають стати основою особистісно- зорієнтованого процесу та спрямувати його на розвиток особистості та оздоровлення учнівської молоді.