Реалізація теми

Реалізація теми засобами рухливих ігор:

«Рухливі ігри» - мобілізують дітей на виконання вправ в ігровому плані, спираючись на заохочення вихованців до активної, рухової діяльності, змушують проявляти більш старанності та стійкості у подоланні труднощів разом із обраними дітьми у кожній команді та бажання виконувати краще, дивлячись на інших, більш спроможних дітей. Під час занять виховується потреба кожної дитини до взаємних відносин у рамках колективізму «один за всіх і всі за одного» та у деякому плані лідерство, допомога під час роботи.

Основні завдання  полягають у формуванні таких компетентностей:

1. Пізнавальна компетентність: формування навичок здорового способу життя, проведення корисного дозвілля та активного відпочинку. Придбання знань щодо значення особистої гігієни та загартування організму.

2. Практична компетентність: уміння самостійно виконувати комплекси загальнорозвивальних вправ, ранкової гігієнічної гімнастики, грати в більш розповсюдженні рухливі ігри та спортивні ігри з м’ячем, самостійно виконувати гімнастичні вправи, дотримуватися основних правил техніки безпеки, охорони праці і життєдіяльності під час занять і змагань.

3. Творча компетентність: набуття досвіду по складанню правил рухливих ігор для проведення змагань, участь у змаганнях фізкультурно-спортивного спрямування.

4. Соціальна компетентність: наполегливість в досягненні мети, відповідальність за результати власної діяльності, здатність до співробітництва, виховання культури спілкування, свідомого ставлення до власної безпеки та безпеки оточуючих, збереження та примноження культури, звичаїв, традицій українського народу, повага до людей, формування та розвиток позитивних якостей емоційно-вольової сфери, вміння працювати в колективі.

Розвиток ключових компетентностей на уроці фізичної культури: